Etelä- ja Keski-Suomen ITF Taekwon-Do ry
Etelä- ja Keski-Suomen ITF Taekwon-Do ry

Keskustelu

Hauska mutta ikävä juttu..

Leppänen Juuso 2.dan (30. 10. 2006 22:14)
Tänään 30.10.2006 olin Veikkolassa vetämässä treenejä, Oskari Välimaa tuli mukaan treenailemaan.. Kuljimme minun äitini kyydillä autolla Veikkolaan.. Kun treenit olivat loppuneet, ulkona ihmettelimme Oskarin kanssa että missä äiti on, kun autoa ei näy parkkipaikalla sovittuun aikaan.. Pihalla oli vain taksi, ja hämärässä erotin että taksin vieressä seisoskeli äitini.. Sain kuulla että äitini oli käynyt sillä aikaa kaupoissa kun olimme treenaamassa, ja autosta oli irronnut rengas ja jarrurumpu.. Tällaista voi sattua aina välillä, huvittava tilanne mutta aika ikävä, kun juuri olin ajatellut että alkaisin käymään eri paikkakunnilla treeneissä hakemassa tietoa/taitoa tulevaa varten.. Tästä päivästä se alkoi ja ikäväksemme tähän päivään se loppui..

Terv: Juuso Leppänen 2.gup Virkkala.. :)
Jussi Somero 2.dan (31. 10. 2006 12:22)
No, todella ikävää, eikä edes hauskaa.
Olisikohan täällä harrastajien joukossa ketään mekaanikkoa, joka voisi suorittaa korjauksen merkkiliikettä halvemmalla? Tai joku tutun tuttu?

Pitänee tulla muiden käymään Virkkalassa, jos sieltä kulku hankaloituu? Idea on hyvä, että näkee muitakin harrastajia, kuin oman salin edustajat. Siinä oppii aina jotain uutta.

-Jussi
Leppänen Juuso 2.dan (31. 10. 2006 14:32)
Auto vietiin tänään pois tien varrelta, ja kuulemma se oli mennyt lunastukseen.. Siinä oli tehty kaikki hullot ajallaan ja viime 20 000km huollosta ajettu noin 7000km, kaikki muukin muuten ihan kunnossa.. Vakuutus korvaa auton ja 99,80€ taksi maksun jonka saimme tehtyä.. :) Kiitoksia jos joku jaksaisi lähteä Virkkalaan vetämään treenejä ja tuoda opetusta luoksemme..
jean feller 5.dan (1. 11. 2006 11:08)
Juuson viimeistä viestistä saa käsityksen että Virkkalassa ei saa lainkaan opetusta ... joka ei pidä paikkaansa... allekirjoittanut vetää puolet Virkkalan vuoroista viikkotasolla ja tietääkseni viime viikolla Juuso oli jopa suht tyytyväinen lauantain treeneihin ainakin tekstiviesteistä päätellen :)

Jean Feller, 5.dan
Leppänen Juuso 2.dan (1. 11. 2006 19:13)
Sabonim Feller..
Kyllä olin tyytyväinen Lauantain treeneihin..
En tarkoittanut viestillä etteikö Virkkalassa saisi opetusta, anteeksi epäselvä artikulointini..

Takaisin aiheisiin

Vastaa aiheeseen

Et ole kirjautunut sisään. Kirjaudu sisään käyttämällä sivupalkin lomaketta. Jos sinulla ei vielä ole omaa tunnusta, voit luoda sellaisen tunnuksen luontisivulla.

Huomaa, että sisäänkirjautuminen edellyttää, että selaimesi tukee evästeitä (cookies).